• Tylko online
Pomoc techniczna i serwis PrestaShop - PAKIET PODSTAWOWY
search
  • Pomoc techniczna i serwis PrestaShop - PAKIET PODSTAWOWY

Pomoc techniczna i serwis PrestaShop - PAKIET PODSTAWOWY

790,00 zł
Netto

Pakiet podstawowy pomocy technicznej dla sklepów PrestaShop. Naprawa błędów, aktualizacje, kopie zapasowe. 180 minut wsparcia miesięcznie. Skorzystaj z usług profesjonalistów!

Ilość

Przelewy24.pl

Drogi Kliencie pamiętaj aby po zakupie skontaktować się z nami w celu przekazania informacji niezbędnych do realizacji zakupionej usługi.
help_outlineZapytaj o produkt
Pomoc techniczna i serwis PrestaShop - PAKIET PODSTAWOWY

Pomoc techniczna i serwis PrestaShop - PAKIET PODSTAWOWY

Pakiet podstawowy pomocy technicznej dla sklepów PrestaShop. Naprawa błędów, aktualizacje, kopie zapasowe. 180 minut wsparcia miesięcznie. Skorzystaj z usług profesjonalistów!

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Zarządzanie sklepem internetowym opartym na PrestaShop może być wyzwaniem. Nasz pakiet podstawowy pomocy technicznej i serwisowej oferuje wsparcie profesjonalistów w atrakcyjnej cenie. W ramach pakietu zajmujemy się naprawą błędów, aktualizacjami poprawiającymi bezpieczeństwo, tworzeniem kopii zapasowych i wskazywaniem błędów w konfiguracji. Wszystkie usługi wykonywane są profesjonalnie, gwarantując pełne zadowolenie klientów.

Wybierając nasz pakiet, zyskujesz dostęp do ekspertów, którzy bezpiecznie usuną wszelkie błędy i zapewnią poprawne działanie sklepu PrestaShop. Pakiet obejmuje 180 minut miesięcznie na realizację usług, z szybkim czasem odpowiedzi na zgłoszenia e-mailowe.

Pakiet podstawowy jest idealny dla właścicieli sklepów internetowych, którzy potrzebują fachowego wsparcia technicznego. Skorzystaj z naszych usług i zapewnij sobie komfort prowadzenia sklepu dzięki profesjonalnej pomocy technicznej.

HP004
999999 Przedmioty

Specyficzne kody

FAQs

  • Co należy zrobić po dokonaniu zakupu?

    Należy skontaktować się z nami w maksymalnym terminie 14 dni i przekazać nam niezbędne do wykonania usługi informacje.


     - Jeśli usługa dotyczy prac na istniejącym sklepie to niezbędny jest jego adres i dostęp do panelu administracyjnego sklepu.

     - Dostęp do serwera hostingowego na którym jest albo ma być umieszczony PrestaShop.

  • Czy mogę liczyć na Państwa pomoc po ukończeniu wdrożenia sklepu?

    Po wykonaniu wdrożenia oferujemy Klientom stałą współpracę przy rozwoju i opiece nad sklepem. Nasze usługi objęte są również gwarancją.

  • Czy usługi objęte są gwarancją?

    Wszystkie nasze usługi objęte są gwarancją. 

Jeśli nie znalazłeś/nie znajdziesz interesującej dla siebie oferty zadzwoń lub napisz. Dostosujemy rozwiązanie do Ciebie. Telefon: +48 795 444 861, mail: biuro@prestaexpert.pl, formularz: Kontakt